poniedziałek, 6 czerwca 2011

APOM - listopad, grudzień

APOM skończony.

Nie mogłam patrzeć na listopad, taki wydawał mi się czasochłonny, częściowo zrobiony w lutym po prostu tak mi obrzydł, że nie robiłam przez długi czas nic. Ale, jak już wspomniałam w ostatniej notce, stwierdziłam, że wypadałoby pokończyć prace, zanim zacznę cieszyć się przygotowywaniem kolejnych obrazów. Po czym się okazało, że dokończenie listopada, mimo, że nadal męczące i nie takie, jakie powinno być, zajęło mi jedno popołudnie. Potem jeszcze ze dwa na grudzień i się zrobiło.

Trochę zmieniłam wzór, bo nie miałam dostępu do małych koralików - zastąpiłam je kilkukrotnie wyszytym paseczkiem z metalicznej nici.

APOM skończony, oprawiony na nowo (pinezki już nie trzymały, jak kiedyś)

Od Apom

I delikatne zbliżenie, żeby było widać, jak zrobiłam zastępstwo koralików i jak to ostatecznie wyszło

Od Apom

A jako, że nie miała być to sztuka dla sztuki, tylko obrazek, który można gdzieś postawić czy powiesić, wypadałoby dołożyć jakąś ramką. padło na własnoręcznie wykonaną ramkę z materiału, tutaj próbka kolorystyczna

Od Apom

I oprawiony obrazek. Bez silnego flasha nie widać kartoników pod spodem materiału ;)

Od Apom

Na razie w temacie techniki needlepoint tyle. Mam jeden wzorek, który mi się strasznie, ale to strasznie podoba i jeden z nieco mniejszymi zachwytami, ale jak na razie trzymam się postanowienia i niczego nowego nie zaczynam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz