środa, 18 marca 2015

Dzieci, dzieci są jak koty

Dzieci, dzieci są jak koty. A psy też jak koty. Albo gorzej :> Pcha się toto do zdjęć, jakby własnych miało mało. I przeszkadza. I nie słucha.

Chciałam pokazać postępy w obrusie i to, jak zmieniła mi się koncepcja (znowu). Weź tu babo, rozłóż obrus, zaraz się zleci cała banda ;)

Generalnie moje dzieci i mój pies, to dwa różne światy. Pies korzysta z tego, że są dzieci - śpi w ich łóżkach, na ich kocykach, w ich namiotach itp., ale tylko kiedy ich nie ma, bo one za tym nie przepadają. On za to nie przepada za nimi, więc zawsze przed nimi zwiewa. Ani on z nimi się nie bawi, ani one z nim. No chyba, że można zrobić sztamę i wkurzać matkę. Tutaj zwierzę zwąchało że-niby-zabawę,


więc zaraz za nim przylazły panny,


No mamo, jaki fajny dywan. To nie jest dywan, złaż.


No mamo, jaki fajny, chodź.Pies znowu przetuptał przez całość. Co sobie będzie bronił, niedawno był kąpany, to nawet prawie czysty jest.


Można też liczyć muffiny.


Do wypęku. Zawsze wychodzi dziesięć - magia jakaś, czy co?


Tu znowu bulwers - już zlazły, już prawie, a matka dalej coś. Co za matka.


Już tylko trochę się tym bawię, trochę chyba wolno?



W końcu się udało machnąć fotę całości, gdzie widać, jak to będzie wyglądało dalej - taki trójkącik (a raczej jego ramiona) pójdzie też w drugą stronę, środek będzie wypełniony bardziej (no bo ten będzie najbardziej widoczny). Czyli jeszcze tylko 8 muffinek, lamówka (chyba zrobię ją sama, ostatnio poczytałam, jak to się robi :) ), i będzie gotowy obrus.


Zbliżenie na sam środeczek :)

12 komentarzy:

  1. fajny ten obrus,a te wstawki co na nich babeczki są to kanwa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to materiał ze wstawkami aidowymi. Ale kijowymi, bo krzywe są ;)

      Usuń
  2. Super babeczki, sesja udana...

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolna bestia z ciebie z dziewczyn tez hhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrusik będzie bardzo fajny. ..a sesja z całym towarzystwem uważam że była bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki obrus. Będzie się miło piło kawkę w towarzystwie mufinek :)
    Sesja zdjęciowa bardzo fajna .

    OdpowiedzUsuń
  6. ;))) skąd Ja to znam...np.u mnie Pan Kot mając od groma wokół siebie wolnego miejsca na spanko, zawsze położy się na moim hafcie;)
    Apetyczny obrus powstaje. Czekam na kolejne odsłony i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja bez modeli nie ma prawa się udać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia...miałaś wesoło ;) Obrus będzie supr!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrus zapowiada się świetnie. Przyznam, że ubawiła mnie ekipa pomocników ;) Sama mam takiego (na szczęście jednego:P) i wiem jakie to ciekawskie i pomocne przy robieniu zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się zapowiada :) I super pomocnicy :)

    OdpowiedzUsuń