wtorek, 30 czerwca 2015

Ależ ze mnie ofiara

Tak nie pisałam i nie pisałam, bo urlop, bo nie miałam czego pokazać, bo niewiele robiłam, bo jak robiłam, to postępy mizerne i rozłożone na trzy prace, bo to, bo tamto, aż się wzięłam i zawzięłam i porobiłam zdjęcia aktualnym pracom. I co? No i jedna prezentacja róży się nie odbyła. Co za wtopencja ;)

Machnęłam kawalątek u góry, w takich ciemnych czerwieniach i czerniach:


Kolejne kolorki


Kolejne


I już :)


Wyszło zabawnie, jakby kciuka zabrakło. Tam po prostu będzie kolejny płatek. Tyle było, zanim pojechałam na urlop - a o urlopie w innej notce, bo to, co namieszałam w temacie haftu, to zasługuje na kilka słów osobnych.

20 komentarzy:

  1. "Machnęłam kawalątek" ..... Ty mnie nie denerwuj, od kilku dni nie postawiłam ani jednego xxx.Jak nie tyrka w pracy to teraz siedze przez dwa dni na kursie, a o urlopie moge zapomniec do listopada.Na temat uroku rózy nic już nie piszę bo wszyscy wiedzę że jest cuuudowna:)
    Miłego xxxxx(pokazała język)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawalątuniek ;) To było zrobione 2 tygodnie temu, teraz nie mam takich przebiegów, no też czasu brak i w ogóle - opiszę, co namieszałam :)

      Usuń
  2. Za chwile będzie koniec! Faktycznie kawalątek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo juz ci przybyło róży, piękna będzie po skończeniu. Mam prśbę. Czy mogłabym prosić o wzór tej różyczki, bo chciałabym zrobić ją dla chorego na autyzm chłopca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna jest ta roza i juz nie duzo Ci zostalo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. idziesz jak burza :) a to miejsce co ci zostało przypomina rękawiczkę z jednym palcem ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie to na serio widać postępy. Róża pięknie się wypełnia płatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi wyszło, że najfajniej tak będzie się szyło i coś będzie widać.

      Usuń
  7. Szybkie i piękne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj taki kawalątek to ja też bym chciała machnąć :) widzę, że już lada moment koniec . A powiem Ci , że brakowało mi Twoich postów :)
    Dobrze, że znowu się pokazałaś :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu będę pisać, tylko nie miałam o czym, a jak już miałam, to nie miałam zdjęć. No bez sensu :)

      Usuń
  9. kawalątko,praie 1/3.ja trzecią stronę zaczęłam i nawet w 1/3 nie jestem i trwa to jedynie mc.masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawalątko od ostatniego pokazu, nie tak całościowo :)

      Usuń
  10. Róża rośnie jak na drożdżach :) Już za chwilę koniec. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń