poniedziałek, 27 czerwca 2016

Zegary - został kawalątek

W Zegarach podziało się dużo, oj dużo. Został kawalątek. Kawalątek co prawda ma 8000 krzyżyków, ale tylko w dwóch kolorach, pójdzie szybko. Albo nie szybko, tylko kiedyś tam. Gdyż niesiona entuzjazmem po zakończeniu wszystkich kolorów innych niż biały i inny biały ;) zrobiłam porządki w mulinach oraz przygotowałam kolejne prace. Wszak po Zegarach miał ruszyć fraktal. A tu niespodzianka. Fraktal ruszył, zanim jeszcze Zegary zeszły z tamborka :) Taka niespodzianka :D Za kilka dni się okazało, że całość materiałów na Ananasa jest dostępna, jest więc kolejny przeszkadzacz w kończeniu Zegarów. Ale skoro została taka łatwizna, to naprawdę w momentach spokoju mogę się zająć czymś trudniejszym, a tło machać, pilnując dzieci np.

Dobra, czas pokazać jakąś fotę :)

Tutaj jest skończona środkowa diabelna drabinka, wszystkie cyferki pośrodku i nawet jasności między czarnym zawijasem a całą drabinką. Tak, wiem, te jasności to widać jak nie wiem, ale musicie mi uwierzyć na słowo :)
Tutaj delikatne zbliżenie, to może da się rozpoznać, że coś tam jest ;) Ale jeszcze nie ma całego tła zrobionego, nawet w środku:
A tutaj machnęłam pozostałe cyferki, żeby zostało 'samo' tło. Tutaj jeszcze ponad 10 tysięcy krzyżyków do zrobienia:
A tu już tylko 8 ;) Bo tło w mniejszej tarczy zakończone. Został lewy dolny róg. Nie wiem kiedy następna odsłona, ale będzie to już przedostatnia, haft w komplecie, potem zapewne jeszcze oprawa.
Tło zrobione do tej pory kończy się w połowie między 10 a 8, trzeba je dociągnąć aż do góry szósteczki na dole. Jak wspomniałam, tło robię w momentach, kiedy nie mogę poświęcić haftowaniu 100% uwagi, do tła wystarczy :) Niebawem premiera Fraktalu, no i dalsza część Ananasa.

10 komentarzy:

  1. Super. To najfajniejszy moment, kiedy już, już i koniec :)Pozdrawiam. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niezmiennie zachwycona tym haftem, jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! ekstra będzie :) już gratuluję! bo wiem, że dasz radę spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zbliża mi się koniec to mam ochotę widzieź go jak najszybciej.Kończ zegary

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz to już naprawdę z górki. Czekam na koniec.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim się obejrzysz będzie gotowy :) Super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś tak Ci szybko poszło hi hi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No i prawie skończyłaś, super :) Tło dla mnie zawsze najgorsze do zrobienia, bo mnie nudzi :P Czekam na koniec Zegarów, no i na fraktala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tło - najgorsze w krzyżykowaniu ;)
    Ale piękny ten ślimakowy zegar, oj piękny!

    OdpowiedzUsuń