poniedziałek, 21 marca 2016

Nareszcie! Trochę kresek

Nie chciało mi się haftować Wzgórza. A potem mi się nie chciało. Z łaską zrobiłam kilkaset krzyżyków po prawej stronie i dalej mi się nie chciało. Aż na którąś wizytę u teściów wzięłam czarną nitkę, kanwę, no i schemat - nie to co na ferie ;)

Początek prosty
Dalej też prosto, i dalej i dalej i jakoś tak wyszło, że tych kresek zrobiło się tyle


a potem dalej sobie machałam wieczorkiem którymś, bo jak nie miałam natchnienia się wziąć do czegoś dużego, to brałam Wzgórze, żeby zrobić cokolwiek.

Był więc i taki etap:
i nagle taki:
i obrazek w końcu wygląda jak człowiek ;) Kreseczki tutaj są cudne. Na razie w pojedynczych miejscach (napis "Gold" oraz oczy i usta u wróżek) trzeba było się wstrzelać z kreskami w pół krzyżyka (nie cierpię), a tak to same łatwizny. Można się do tego zabierać przy dowolnych 5 minutach luźniejszych, bo ani tu trudności ani filozofii nie trzeba. A jak wychodzi? Świetnie :D (jak zwykle skromnie przyznaję ;) )

14 komentarzy:

  1. Super! Kontury dużo zmieniają w obrazku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity haft :) pełen niesamowitych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kontury dają naprawdę wiele :) Obrazek wychodzi coraz cudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek nabiera uroku...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak kreski wiele zmieniają w obrazku-i świadoma takiej cudownej przemiany prac wszelakich nadal nienawidzę kresek robić :P Ten haft po wstawieniu kreseczek jest po prostu boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to fajnie wyglada :-) bedzie super haft :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący efekt! Nagle z kolorowych plam wyszedł piękny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  8. No zrobiło się nieźle :) Jednak kontury nadają duszy haftom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero w kreskami nabrało wyrazu :)

    Zdrowych, pogodnych, ciepłych,
    Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    wypełnionych radosną nadzieją budzącej się do życia wiosny
    i wiarą w sens życia.
    Pogody w sercu i radości,
    a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą
    oraz serdecznych chwil w gronie rodziny i wśród przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda! Kontury robią swoje :)

    OdpowiedzUsuń