piątek, 4 marca 2016

Poduszkowo - na szybko

Motylek nie należy do prac wykonanych po szybkości. A do prezentowanych, to w ogóle.

W październiku! (tak, zeszłego roku) wyszywałam z dziećmi




aż wyszyłam.






A potem leżało. I leżało. I leżało. Dziecko zdążyło się urodzić (w listopadzie), to się w styczniu wzięłam za szycie. I uszyłam. I prawie miałam dać rodzicom, ale nie miałam czasu a) wyprasować, b) kupić poduszki. O prezentacji nie wspominając ;)

I tak pamiętałam o tym, żeby zrobić zdjęcia i w końcu machnąć notkę i mieć temat zamknięty, ale nie! Co robiłam zdjęcia, to potem zatykała się karta, albo dostawałam zaćmienia, zawsze zdjęcia kasowałam, bo wydawało mi się, że już je zgrałam, albo coś. Nie wiem, co wtedy siedziało w moim mózgu. Ale w końcu nie dość, że poszewka wyprasowana, to jeszcze obfocona, a zdjęcia są. Do rodziców chyba pójdzie bez wkładu, bo jakoś do sklepu mi nie po drodze (od października nie umiem pojechać i kupić jakiegoś jaśka). Podobno jaśki w domu mają - tyle dobrego :D

Tak poszewkę umiem uszyć, inaczej nie ma mowy. Bo ja nie umiem szyć :)


Tył na zakładkę (też dlatego, że tylko tak umiem). Materiał taki w paseczki, biało-fioletowe.

A dziecko ma juz trzy miesiące, chyba czas wręczyć podaruneczek :)

18 komentarzy:

  1. I fajnie, ze sie doczekalyscie zakonczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna poducha, ja nawet poszewki nie umiem uszyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kanwa. Tylko gdzie taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanwa poduszkowa, albo na gobelin, o małej gęstości (z 8ct?). W sklepach netowych jest.

      Usuń
    2. Dzięki

      Usuń
  4. A ja nie umiem na zakładkę. Możesz pokazać jak?

    OdpowiedzUsuń
  5. brawoo,fajna jest,dzieciaki się napracowały :P ja tez umiem tylko na zakładkę

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, powstała naprawdę rewelacyjna podusia.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie Ty masz zdolne dzieciaki ... wow

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna podusia. Ja też nie umiem szyć, a maszynę mam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka wyszła bardzo fajnie. Motylek bardzo mi się podoba. Ja nie jestem zbyt mocna w szyciu, więc tym bardziej doceniam.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poducha super! No i bardzo fajnie,że dzieci się też w rękodzieło angażują :) Wielki plus...bardzo wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie umiem szyć, więc dla mnie to mistrzostwo - sama bym tak chciała ;)

    OdpowiedzUsuń